Maak kennis met Canopy by Hilton

Hilton Worldwide herdefinieert de lifestylecategorie met nieuw hotelmerk

15 OKTOBER 2014
Samenvatting
Hilton Worldwide introduceert vandaag Canopy by Hilton, een nieuw hotelmerk dat de lifestylecategorie herdefinieert voor zowel toeristen als zakenreizigers. Christopher J. Nassetta, CEO van Hilton Worldwide, onthulde het Canopy by Hilton-concept aan bijna 1.900 eigenaren en ontwikkelingsvertegenwoordigers tijdens de Global Partnership Conference van Hilton Worldwide in Orlando, Florida.

“Ons langverwachte Canopy by Hilton-merk komt voort uit uitgebreid marktonderzoek en biedt een frisse kijk op een horeca-ervaring,” aldus Nassetta. “We zagen een mogelijkheid om niet alleen de lifestylemarkt te betreden door een nieuw merk te ontwikkelen, maar ook om deze categorie te herdefiniëren door een meer toegankelijk lifestylemerk te creëren. We vonden het belangrijk om minder nadruk te leggen op kostbaar design en om te leveren wat de doelgroep wil: een comfortabel verblijf dat bruist van energie.”

Canopy by Hilton vertegenwoordigt een nieuw hotelconcept met veel groeipotentie, een duidelijk aanbod voor gasten en een duurzaam bedrijfsmodel. Hilton Worldwide focust zich op een nieuwe doelgroep, die niet alleen is gebaseerd op demografische gegevens, maar vooral op grond van voorkeuren en wensen. “We hebben een merk geïntroduceerd waarin de mentaliteit van de moderne reiziger en het creëren van een positief verblijf centraal staan,” zei John T.A. Vanderslice, global head, luxury & lifestyle brands, Hilton Worldwide. “Canopy is het nieuwe hotel dat energie, een eenvoudige, gastgerichte service, doordachte lokale keuzes en comfortabele ruimtes biedt, zodat gasten zich beter voelen.”

Dankzij uitgebreid onderzoek en analyse van Hilton Worldwide zijn de propositie en het concept van Canopy by Hilton op alle punten verfijnd en door zowel gasten als eigenaren goedgekeurd. Vier essentiële elementen – buiten het simpelweg creëren van een positief verblijf – definiëren een Canopy-hotel:

  • Goede buurten. Canopy by Hilton is het kloppend hart van de buurt. We willen lokaal zijn, door design, eten en drinken, kunst en lokale kennis. Geen twee Canopy-hotels zullen hetzelfde zijn, en we weten dat onze gasten dat willen.
  • Comfort en design. Met ons design zetten we mensen centraal. De energie afkomstig uit onze buurten stroomt door onze open, warme lobby’s. Deze energie leidt tot warme, uitnodigende en comfortabele kamers.
  • Meer waarde. We weten dat onze klanten een complete ervaring en verrassende extra’s willen. Wi-Fi en een ambachtelijk ontbijt horen daarbij, inclusief een lokaal welkomstgeschenk en een proeverij van lokale bieren, wijnen of dranken*.
  • Onze “positively yours”-cultuur.Met een “positively yours”-servicecultuur zorgen hotel-“Enthusiastics” voor een complete front-of-house-service.

“De wensen en voorkeuren van moderne reizigers veranderen voortdurend, en Canopy by Hilton creëert iets nieuws voor klanten in de lifestylemarkt,” aldus Jim Holthouser, executive vice president, global brands, Hilton Worldwide. “Canopy by Hilton biedt meer keuze en controle voor gasten dan ooit tevoren, van een mobiele ‘straight-to-room’-aankomst tot verrassende extra’s gedurende elk verblijf.”

Canopy by Hilton zal zich ontwikkelen door middel van nieuwbouw en conversieprojecten in belangrijke stadsbuurten en levendige secundaire markten over de hele wereld. Vanaf begin 2015 zullen de eerste vestigingen hun deuren openen. Canopy by Hilton heeft 11 intentieverklaringen getekend om hotels te openen in de volgende buurten:

  • Canopy Portland | Pearl District
  • Canopy London | Buurt wordt nog bekend gemaakt
  • Canopy Miami | Brickell
  • Canopy Washington, D.C. | Bethesda North
  • Canopy San Diego | Gaslamp Quarter
  • Canopy Nashville | Downtown
  • Canopy Savannah | Historic District
  • Canopy Indianapolis | City Centre
  • Canopy Charlotte | Uptown
  • Canopy Oklahoma City | Bricktown
  • Canopy Ithaca | The Commons

De krachtige merkwaarde en het aantrekkelijke operationele platform hebben de interesse gewekt van eigenaren zoals The Buccini/Pollin Group, Keystone Corporation, Anish Hotel Group, Baywood Hotels Inc., North Point Hospitality Group, J Street Hospitality en Levine Properties.

Dave B. Pollin, medeoprichter van The Buccini/Pollin Group, zei over Canopy by Hilton, “Het leiderschap en de track record van Hilton in het bouwen van succesvolle merken waren de primaire redenen waarom we als een van de eersten dit nieuwe lifestylemerk wilden ontwikkelen. Het concept en de timing van Canopy by Hilton om juist nu de lifestylemarkt te betreden en te herdefiniëren is ideaal vanwege veranderende voorkeuren van gasten en de vraag naar meer lokale ervaringen. Canopy by Hilton biedt ons de mogelijkheid om op volledig nieuwe wijze te concurreren.”

Bij Canopy by Hilton wordt loyaliteit beloond. Als lid van Hilton HHonors, ons bekroonde loyaliteitsprogramma, kunnen gasten exclusieve voordelen en Points verdienen voor gratis overnachtingen, premium merchandise, onvergetelijke ervaringen en meer. HHonors Diamond- en Gold-leden ontvangen ook extra HHonors Bonus Points en kamerupgrades (indien beschikbaar) bij in aanmerking komende verblijven.

Kom in contact met Canopy by Hilton op Facebook, Twitter en Instagram voor live verslagen van introductie-events en interviews met Hilton Worldwide executives en toekomstige hoteleigenaren. Ontdek vooruitstrevend denken in reizen, design en welzijn met onze hashtag #PositivelyYours.

Ervaar Canopy op www.canopybyhilton.com.

*Serveren van alcohol is onderhevig aan landelijke en lokale wet- en regelgeving. Geen alcohol onder de minimumleeftijd voor alcohol.

Over Canopy by Hilton
Canopy by Hilton is het nieuwe hotel in de buurt dat energie, eenvoudige, gastgerichte service, doordachte lokale keuzes en verrassend comfortabele kamers biedt, zodat gasten zich beter voelen. Elk hotel is ontworpen als een natuurlijke voortzetting van zijn omgeving, met lokaal design, eten en drinken, en biedt een frisse benadering van horeca en de gastervaring. Canopy by Hilton is het lifestyle hotelmerk van Hilton Worldwide. Meer informatie is beschikbaar op www.canopybyhilton.com.

Download PDF
Download PDF
Over Hilton Worldwide

Hilton Worldwide (NYSE: HLT) is een wereldwijd gerenommeerd hotelbedrijf. De merken van het bedrijf omvat meer dan 4.660 managed, franchised, owned en leased hotels en timeshare properties met meer dan 765.000 kamers in 102 landen. Al 96 jaar richt Hilton Worldwide zich met zijn wereldwijde merken op het voortzetten van de traditie in het bieden van uitzonderlijke ervaringen aan zijn gasten. Het portfolio van het bedrijf omvat 13 eersteklas internationale merken waaronder Hilton Hotels & Resorts, Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Canopy by Hilton, Curio - A Collection by Hilton, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites by Hilton, Hilton Garden Inn, Hampton by Hilton, Tru by Hilton, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton and Hilton Grand Vacations. Daarnaast beheert het bedrijf het bekroonde loyaliteitsprogramma Hilton HHonors®. Hilton HHonors leden die direct via Hilton boeken, krijgen altijd extra voordelen zoals een exclusieve korting, gratis Wi-Fi, en digitale faciliteiten die exclusief via de toonaangevende Hilton HHonors app beschikbaar zijn. Zo kunnen HHonors leden via de app digitaal inchecken, hun kamer kiezen en toegang tot hun kamer krijgen met de Digital Key. Kijk voor meer informatie over het bedrijf op news.hiltonworldwide.com en connect met Hilton Worldwide op Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, LinkedIn en Instagram.

berichten